Dobry gadżet dla klienta – długopis reklamowy

Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą. Jestem fotografem. Zajmuję się głownie obsługą uroczystości rodzinnych – ślubów, chrztów, osiemnastych urodzin. Czasem trafiają mi się też inne zlecenia – sesje produktowe albo zorganizowane wydarzenia takie jak koncerty w filharmonii. Jednak czasem narzekam na brak pracy.

Podaruj klientowi długopis reklamowy

długopisy reklamoweMam swoją stronę internetową i Profil na Facebook z portfolio. Zlecenia dostaję jednak głównie z poleceń. Na dobry pomysł wpadła moja żona. Zamówiliśmy w agencji reklamowej długopisy reklamowe. Metalowe, na wkłady Zenith, żeby były bardziej wytrzymałe i służyły dłużej. Doszliśmy też do wniosku, że porządne długopisy będą się lepiej kojarzyć niż jednorazówki. Złożyliśmy zamówienie na tysiąc sztuk. Zaproponowano nam bardzo korzystną cenę. W przyszłości zastanowię się nad kupnem u nich innych gadżetów reklamowych. Zastanawiam się nad kupnem pamięci przenośnych z moimi nadrukowanymi moimi danymi. Są w czarnym kolorze i jest na nich nadrukowana białą czcionką nazwa mojej firmy i moje nazwisko. Z drugiej strony widniej mój nr telefonu. Dołączam je do każdego zrealizowania zamówienia oraz do podpisanej umowy. Pomysł mi się spodobał, bo z długopisu korzysta się przecież codziennie. Klienci będą codziennie widzieć reklamę mojej firmy. Zapadnie im w pamięć i kiedy znajomi będą pytać o fotografa pomyślą o mnie. Dzięki temu udało mi się podpisać kilka nowych umów. Klienci są miło zaskoczeni, kiedy dostają ode mnie ten niepozorny, ale praktyczny gadżet.

Pomysł mojej żony się sprawdził. Gadżet jest praktyczny i klienci często z niego korzystają. Kiedy piszą listę zakupów albo zapisują coś w kalendarzu widzą nazwę firmy i moje nazwisko. Dzięki temu pamiętają o mnie i istnieje większa szansa, że polecą mnie znajomym. Reklama jest niedroga i skuteczna.